Ciąża i MacierzyństwoOdzież i Bielizna dla Niej

Odzież i Bielizna dla NiegoPakiet Korzyści

Zwroty

Towar z jakiś względów nie przypadł Ci do gustu lub zwyczajnie się rozmyśliłaś/eś? Żaden problem. W kilku krokach pomożemy Ci odesłać niechciany przedmiot. Na poinformowanie nas o zamiarze dokonania zwrotu zamówienia lub jego części masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli jednak jesteś zarejestrowanym Klientem sklepu - na zmianę decyzji masz dwukrotnie więcej czasu, bo aż 30 dni!

Jak to wygląda w praktyce?

W podanym wyżej terminie poinformuj nas o tym, że chcesz odesłać zakupiony u nas przedmiot/przedmioty. Informacja ta może przybrać dowolną formę - istotne jest jedynie by miała charakter jednoznacznego oświadczenia o rezygnacji z zakupu. Ze względów proceduralnych wskazane jest, by oświadczenie to przybrało jedną z poniżej podanych form:

- pisma wysłanego na adres siedziby sklepu

- oświadczenia przesłanego drogą elektroniczną na nasz adres e-mail: sklep@enocna.pl

- wypełnionego formularza zwrotu (POBIERZ)

Od momentu złożenia takiego oświadczenia masz kolejnych 14 dni na spakowanie niechcianego produktu/ów i odesłanie tak przygotowanej paczki na adres siedziby sklepu, tj:

4MUM Agata Gruba

ul. Wzgórze Wolności 5

83-300 Kartuzy

 

Istotne jest, by zwracany towar nie był uszkodzony, nie nosił znamion użytkowania oraz posiadał wszystkie oryginalne metki i niezniszczone oryginalne tekturowe opakowania (jeśli w takowych został Tobie przesłany). Dlatego też przed nadaniem paczki spakuj i zabezpiecz ją tak, by zminimalizować ryzyko uszkodzenia zawartości w czasie transportu. Tylko spełnienie wszystkich tych warunków gwarantuje bowiem zwrot pełnej wartości anulowanego zamówienia.

Płatność tytułem zwrotu zostanie przekazana Tobie w formie przelewu na wskazany numer rachunku bankowego bądź na kartę płatniczą, jeśli taka metoda została użyta przy zakupie. Rozliczenie następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy. Sklep zastrzega sobie jednak prawo do wstrzymania rozliczenia płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru.

Koszty zwrotu leżą po stronie Kupującego.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Nadana w ten sposób paczka wraca do nadawcy, a w konsekwencji cała procedura zwrotu ulega przez to przedłużeniu.

Szczegóły związane z procedurą zwrotu znajdziesz w regulaminie sklepu.

 


 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl