Ciąża i MacierzyństwoOdzież i Bielizna dla Niej

Odzież i Bielizna dla NiegoPakiet Korzyści

Reklamacje

Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia do otrzymanego towaru pod kątem jakości, wykończenia lub nasuwają Ci się jakiekolwiek innego rodzaju uwagi odnośnie Twojego nowego nabytku - skontaktuje się z nami i koniecznie nam je przekaż. Na pewno znajdziemy rozwiązanie, które Cię w takiej sytuacji usatysfakcjonuje. Jesteśmy pewni towaru, jaki znajduje się naszej ofercie i gwarantujemy, że w Twoje ręce trafi przedmiot w 100% oryginalny i zgodny z tym co widzisz na stronach sklepu enocna.pl

By tak się stało - musisz nas jednak o swoich ewentualnych uwagach poinformować, a budzący Twoje zastrzeżenia towar odesłać następnie do nas, na adres:

4MUM Agata Gruba

ul. Wzgórze Wolności 5

83-300 Kartuzy

 

Wewnątrz umieścić należy krótką notkę bądź wypełniony formularz (POBIERZ) z wyszczególnieniem uwag, będących podstawą składanej reklamacji. W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona, a informację o jej rozstrzygnięciu przekażemy Tobie droga mailową. Pamiętaj, że reklamacji podlega wyłącznie towar czysty (jeśli był użytkowany - musi być uprany). Zastrzeżenia co do stanu czystości reklamowanego towaru spowodują jego odesłanie na adres nadawcy bez rozpatrzenia).

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Nadana w ten sposób paczka wraca do nadawcy, a w konsekwencji cała procedura reklamacji ulega przez to przedłużeniu.

Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną - odeślemy do Ciebie identyczny towar i zwrócimy koszty poniesione w związku z odesłaniem reklamowanego towaru. W innym wypadku skontaktujemy się z Tobą by znaleźć inne, jak najlepsze i akceptowalne przez Ciebie rozwiązanie.

 


 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl